bellahonduvet

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Bellah - 5 mars 2010 22:01

Av Bellah - 5 mars 2010 21:19

hej bloggen, har inte hunnit blogga så mycket idag, har varit i skolan osv,



idag: först vaknade jag och fixade mej, sen började jag packa tills jag ska åka bort, och till mimmi, ska ju nana hos henne idag, sen åt jag frukost osv, sen åkte ja till skolan, o där hade vi typ vikarie, och sen hade vi typ stavnings prov, o det gick nog ganska bra, sen så hade vi gympa och där körde vi kinesiskamuren, och det var sådär kul, men när jag var mur, så typ stog Nils o bah `` RITTAN`` hela tiden, så att jag skulle bli okonsentrerad HAHA, gud vad jag skrattade   sen så åkte jag hem, jag packade klart det sista till mimmi, och sen kom hon hem till mej, så gick vi till henne, och påvägen, så typ gick vi och skrattade hela tiden, så det förvånar mej att inte så många kollade på oss, för vi typ skrek över hela gatan, HAHA   vi har sämst humor, det finns typ en liten cykel på ett ställe, och den har stått där hur länge som helst, och när vi går förbi den, så säger vi båda rakt i mun på varandra bah `` är inte det din cykel? `` HAHAHA; sen typ började vi skratta sönder igen, sen när vi kom hem satt vi lite vid datan, och sen åt vi taco, det var jätte gott, och sen gick vi till macken och köpte cola, och tuggumi, sen gick vi hem, och plattade håret, och gjorde oss fina, HAHA   sen så åt vi brownies, och drack cola, så nu sitter vi här och fixar lite låtar osv, 

kanske bloggar lite mer senare ikväll, men jag är ju med mimmi,så det är därför det inte blir så mycket inlägg,

Av Bellah - 5 mars 2010 21:18

Av Bellah - 5 mars 2010 18:28

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards