bellahonduvet

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Bellah - 13 mars 2010 21:49

Sitter här och kollar på melodifestivalen , vad tycker ni om det , och vem tycker ni ska vinna ?   

Av Bellah - 13 mars 2010 21:31

förlåt för dålig uppdatering , men har varit i sälen hela veckan , så att jag har inte haft någon data , men här har ni en liten sammanfattning av veckan   



Söndag : vaknade vid halv nio , gick upp åt frukost , sen vid 10 började vi packa in allting i bilden . Vid elva började vi åka , och efter några timmar så stannade vi på donken och åt , och där var det några små barn som skrev hela fkn tiden , får damp på små barn ibland . Sen fortsatte vi att åka och sen efter ungefär sex timmars bilresa var vi äntligen framme . Sen när vi kom fram , så packade vi in allting och åt middag , och kollade runt lite osv .



Måndag : Vaknade vid tio tiden , gick upp och åt frukost . Sen fixade jag mej och åkte och fixade ett lift kort. Sen åkte vi hem och satte på oss skid saker osv , och sen åkte vi ut i backen. det var ganska kul , sen åt vi lunch och senare på kvällen gick jag och mamma ut o kollade i lite affärer osv , och jag hittade lite saker , sen när jag kom hem duschade jag och åt middag .



Tisdag : Vaknade vid nio och fixade mej och åt frukost . Sen åkte vi runt och kollade lite och åkte till stadium outlet tror jag det hette . Där hittade jag en mössa och en tröja , när vi kom hem åt vi vofflor och åkte skidor , vi åkte inte så mycket skidor den dagen , men när vi kom hem och hade åkt skidor så pluggade jag lite. Sen åt vi middag och kollade på teve .



Onsdag : Vaknade vid tio gick ut och gjorde lite saker , sen så när jag kom hem kollade jag på teve , och senare åkte jag skidor . När vi kom hem igen så lyssnade jag på musik och smsade , och sen blev det middag senare på kvällen . Efter middan så kollade vi på fuskbyggarna och på efterlyst . Sen kollade vi på lite annat också , och sen gick jag och la mej och smsade .


Torsdag : Viknade först vid tjugo över åtta , och sen somnade jag om och vaknade vid tio igen . Efter det åt jag frukost och typ gick på en promenad -.- och åt lunch . Senare på eftermiddagen åkte vi skidor och lite sådant .


Fredag : Vaknade vid nio och satte på mej kläder åt frukost och fixade mej , sen åkte vi skidor . Efter ett tag åkte vi hem och då åt vi lunch , sen så åkte vi inte mer , för att vi var tvugna att packa och lite sådant . Sen åt vi middag och kollade på teve , och sen gick jag och la mej . Smsade lite med massa folk , sen så somnade jag .



Lördag : Vaknade vid nio och fixade mej , sen åt jag frukost och packade klart det sista , städade i ``stugan`` sen packade vi in i bilden , och sen åkte vi hem och påvägen stannade vi hos några kompisar ett tag och fikade , sen fortsatte vi hem och efter ungefär sex timmar var vi hemma igen , det var skönt att få komma hem ,   





Lite bilder ,


                                       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards